dijous, 13 de maig del 2010

EL KIDPIX

Bon dia companys i companyes de viatge!

Com aneu? Esteu gaudint de tots els llocs pels quals passem? M'he d'anar dient cosetes perquè sinó no sé si us agraden i us semblen interessants o no.


Avui us presento el KidPix. Sabeu què és?

Per si de cas, us ho explico.

El KidPix és un programa en el que podeu dibuixar. És molt fàcil d'utilitzar ja que imita el model de dibuix no digital, és a dir, comença en una pàgina en blanc, com si pintéssiu en un full. A la part superior de la pantalla, hi ha menús despleglabes i, a l'esquerra, catorze eines de dibuix que podeu utilitzar per dibuixar de diferents maneres d'una forma molt fàcil ja que cada eina té el seu so.

A més, vosaltres podreu crear eines i utilitzar-les i, si voleu, compartir-les amb altres persones, això sí, amb una condició: que us grabeu i doneu les instruccions per utilitzar-la.


No us sembla divertit?

A mi que m'encanta dibuixar... m'ho passo pipa amb el KidPix! M'estic convertint en tot un artista.
Si els ho voleu descarregar, digueu-li als vostres pares o professors que vagin aquí i se'l descarreguin.
Aviat rebreu més notícies meves!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada